• Dominion Template Release Jan10
    Allstarashvili says:
    არ დაგავიწყდეს რომ შეყვარებული გყავს! შენთვის ნაშები ხიხიაა...
  • 6 Preset Styles - 18 Combinations
    Allstarashvili says:  Skype Me დამაSkypდი დოინჯით :))
  • RTL Support
    Allstarashvili says:
    არ დაგავიწყდეს ვისი ნეკნისა ხარ.....

მთავარი » 2010 » დეკემბერი » 22 » Calvin Klein ისტორია
4:02 PM
Calvin Klein ისტორია
1969 წელს ბატონი Klein, რომელიც მოგვიანებით უწოდა "უმაღლესი ოსტატი minimalism," გამოჩნდა საფარის Vogue ჟურნალი. ავტორი 1971, სპორტული, კლასიკური blazers ასევე lingerie დაემატა მისი ქალთა კოლექცია. 1973 წელს მას მიენიჭა Coty ჯილდო პირველად, რომელიც მან მიიღო სამი წლის განმავლობაში ზედიზედ, მისი 74 ცალი womenswear კოლექცია. მიერ 1977 წლის წლიური შემოსავალი ჰქონდა გადახტა მდე $ 30 მილიონი, და მან ლიცენზიებს შარფებს, ფეხსაცმელი, ქამრები, furs, სათვალე, და ფურცლები. Klein და შვარცის იყო მიღების $ 4 მილიონი ყოველი. შემდეგ კომპანიამ ხელი მოაწერეს ლიცენზიებს კოსმეტიკა, ჯინსები და menswear, Klein ყოველწლიური საცალო ვაჭრობის მოცულობა იყო დაახლოებით $ 100 მლნ. 1978 წელს, Klein განაცხადა გაყიდვები 200,000 წყვილი მისი ცნობილი ჯინსის პირველ კვირას ისინი ბაზარზე. მიერ 1981 წელს, ჟურნალმა Fortune figured Klein-ის წლიური შემოსავალი დან $ 8.5 მილიონი წლით. შუა 1970, მან შექმნა დიზაინერმა-ჯინსის craze მიერ გამოსული მისი სახელი უკანა ჯიბეში. ჯინსის იყო ცნობილი რეკლამირება და კომერციული რომელშიც 15 წლის ბრუკ ფარად cooing დიუმი 1979/80, რომ "არაფერი მოდის, მე და ჩემი Calvins" და "მე მივიღე შვიდი Calvins ჩემს კარადა, და თუ ისინი ვერ გაიგო, მინდა იყოს დანგრეული. " სადაო რეკლამა, მათ შორის რიგი განცხადებები მონაწილეობენ მოზარდთა სქესობრივი evocative უქმნის, უკვე განმეორებადი თემად კომპანია. ფარები რეკლამირება for Klein underwear 1984 წელს ისევე.
გვიან 1970, კომპანია ასევე გააკეთა მცდელობებს შექმნას საკუთარი სუნამო და კოსმეტიკის ბიზნესში, მაგრამ მალევე გამოვიდა ბაზარზე დიდი ფინანსური ზარალი. 1980 წელს, როგორც დიზაინერი-ჯინსის სენსაციად მიაღწია ყველა დროის მაღალი, Calvin Klein გააცნო უაღრესად წარმატებული ხაზი boxer შორტები ქალთა და მამაკაცთა underwear კოლექცია, რომელიც მოგვიანებით უხეში 70 მილიონ დოლარად ერთი წელი. Calvin Klein-ის underwear ბიზნესის ხელშეწყობა მოგვიანებით 1990 და გიგანტური ბილბორდები საჩვენებელი images პოპ მომღერალი "Marky Mark" Mark Wahlberg, იმდენად წარმატებული აღმოჩნდა, რომ მისი underpants გახდა საყოველთაოდ ცნობილი, როგორც "Calvins".
გამაოგნებელი ზრდა განაგრძო გზით ვადამდელი ოთხმოციანი. ლიცენზირების პროგრამა, რომელიც შეტანილია $ 24.000 როდესაც ინიციატივით, 1974 წელს ჰქონდა ჰონორარის შემოსავალი $ 7.3 მილიონი ათი წლის შემდეგ. იმავე წელს, მსოფლიოს მასშტაბით საცალო გაყიდვების დათვლილ იქნა ზე მეტ $ 600 მლნ. Klein-ის სამოსი გაიყიდება 12,000 მაღაზიების შეერთებული შტატები და იყო ხელმისაწვდომი ექვს ქვეყანას. მისი წლიური შემოსავალი მიიღო $ 12 მილიონი.
ფინანსური პრობლემები, გაიზარდა ზეწოლის ყველა მხრიდან, უთანხმოება ლიცენზიატის menswear line და გულდასაწყვეტია გაყიდვების ასევე უზარმაზარი თანამშრომელი ბრუნვამ როგორც ქვეყნის შიგნით Calvin Klein და ლიცენზირების პარტნიორები გამოიწვია პირველი გავრცელდა ჭორები, Calvin Klein მრეწველობის, როგორც კომპანიას იყო ცნობილი, მაშინ იყო up იყიდება. და მართლაც, ბოლოს 1987, ითქვა, რომ გაყიდვაზე კომპანია Triangle მრეწველობის, კონტეინერი მწარმოებელი, მხოლოდ ვერ მოხერხდა, რადგან საქართველოს მადლიანი წვენის დაწურვაში საფონდო ბაზარზე.
თუმცა კომპანია თითქმის გაკოტრების წინაშე 1992 წელს, Calvin Klein მოახერხა უნდა დაიბრუნოს და გაზრდის მომგებიანობის მისი იმპერიის მასშტაბით მოგვიანებით 90, ძირითადად წარმატება მისი უაღრესად პოპულარული underwear და სუნამოს ხაზები, ასევე CK სპორტული უფასო. ბატონი Klein იყო სახელად "ამერიკის საუკეთესო დიზაინერი" მისი minimalist ყოველი ამერიკელი დიზაინით 1993 წელს, ის მოვიდა როგორც მოულოდნელი 1999 წელს, როდესაც გაირკვა, რომ CKI კვლავ up იყიდება. დაგეგმვის გააფართოვოს თავისი ბიზნესი, კომპანია უკვე მიუახლოვდა ორი ფეშენებელური საქონლის კომპანიები, LVMH და Pinault Printemps Redoute, შეუერთდეს Calvin Klein, მაგრამ არაფერი მოჰყვა. სხვა შესაძლებლობები, როგორიც ტომი ჰილფიგერი კორპორაცია და იტალიის ჰოლდინგი di Partecipazioni აღმოჩნდა მსგავსი იმედგაცრუებაზე იმის გამო, CKI ის ციცაბო ფასი აქვს და სავარაუდოდ 1 მილიარდი დოლარი. შემდეგ შვიდი თვის და არა პოტენციურ მყიდველს, ბატონი Klein განაცხადა, რომ მისი იმპერია არ იყო ბაზარზე აღარ. კომპანია არასოდეს მოახერხა გადასვლა საჯარო, რომელიც სავარაუდოდ იყო ბატონი Klein გეგმა ერთხელ. 2008 წლის ივნისში, Calvin Klein დაიწყო სპონსორების America's Next Top კაცი მოდელი, რომელიც საშუალებას გამარჯვებულს მოლოდინით 100,000 დოლარიანი კონტრაქტი, ასევე ასაფრენი ბილიკი შოუ, როგორც ბონუსი, დაიწყოს მათი კარიერა.
შეძენის მიერ ფილიპსი ვან Heusen
დეკემბრის შუა რიცხვებში 2002, Calvin Klein Inc-(CKI) საბოლოოდ მიჰყიდეს პერანგი maker ფილიპსი ვან Heusen Corp [2], რომლის შემდეგ აღმასრულებელი დირექტორი ბრიუს Klatsky იყო მამოძრავებელი ძალა უკან გარიგება, დაახლოებით $ 400 მილიონი ნაღდი ფული, $ 30 მილიონი ქონების, აგრეთვე სალიცენზიო უფლებებისა და როიალტის დაკავშირებული შემოსავლების გამო მომდევნო 15 წელი რომ იყო დაახლოებით $ 200 დან $ 300 მლნ. იყიდება ასევე მოიცავდა მიმდინარე პირადი ფინანსური სტიმული ბატონი Klein საფუძველზე მომავალი გაყიდვების Calvin Klein ბრენდი.
PVH outcompeted VF კორპორაცია, დამამზადებელს Lee და Wrangler ჯინსის, რომელიც ასევე დაინტერესებულია ჯინსის, underwear და swimwear ბიზნესის CK რომ იყო აკონტროლებს Warnaco ჯგუფი, დამამზადებელს Speedo swimwear, 1997 წლიდან. გარიგება PVH არ შეიცავდა ეს ბიზნესები და ისინი კვლავაც ერთად Warnaco. ვერ იხდის ვალების საწყისი შეძენისა და სალიცენზიო შეთანხმება და გამო ცუდი საჯაროობის მიერ მოგვიანებით გაათავისუფლეს სარჩელი, რომელზეც Calvin Klein ზე გაყიდვის ლიცენზია პროდუქტების საცალო ვაჭრობის გარდა შეთანხმებული Calvin Klein, Warnaco ჰქონდა შეტანილი ამისთვის თავი 11 დაცვის mid-2001, მაგრამ საბოლოოდ გაირკვა საწყისი გაკოტრების 2003 წლის თებერვალში.
ამ რეაქცია გამოცხადების შესახებ შეთანხმება, Phillips-Van Heusen აქციების დაიხურა 14 ცენტი დან $ 12.54 წლის ნიუ იორკის საფონდო ბირჟაზე 17 დეკემბერს, 2002.

გარიგების შორის Calvin Klein და PVH ფინანსური მხარდაჭერით განხორციელდა Apax პარტნიორები Inc-, New York კერძო ინვესტირების ინსტრუმენტი, ფირმა, რომელიც აცხადებს, რომ გააკეთა 250 მილიონი დოლარის საინვესტიციო დიუმი PVH კონვერტირებადი პრივილეგირებული აქციები, ასევე, $ 125 მილიონი, ორი წლის უსაფრთხო გაითვალისწინოთ, ყველა სანაცვლოდ ადგილების შესახებ საბჭოს PVH. [საჭიროებს წყაროს მითითებას]

CKI ამიტომ გახდა მთლიანად შვილობილ PVH. დასაწყისში ბატონმა Klein თავი, რომელიც მოიცავდა როგორც ადამიანს 15 წლიანი კონტრაქტი მას ჰქონდა დადებული PVH რჩება, შემოქმედებითი ხელმძღვანელი კოლექციები მაგრამ შემდეგ განაგრძო, როგორც მრჩეველი (კონსალტინგის შემოქმედებითი დირექტორი) ახალი კომპანია 2003 წლის და მას შემდეგ კიდევ გაყვანილი ბიზნესში. Barry კ შვარცის ითქვა წავიდა როლი თავმჯდომარე ნიუ რბოლა ასოციაცია, horse-racing კლუბებს. ამჟამინდელი პრეზიდენტი და COO საქართველოს CKI სამმართველოს PVH არის ტომ Murry, რომლებიც შევსებული ეს პოზიცია უკვე ადრე შეძენა.
ერთად შემოდგომაზე 2006 Collection ასაფრენი ბილიკი პრეზენტაციები in New York City, CKI ინაუგურაცია 8.600 კვ ft (800 მ 2) show ოთახი სივრცე, შესაძლებელია ადგილების დაახლოებით 600 ადამიანი სართულზე 205 West 39th Street, in Times Square სამხრეთ სადაც Calvin Klein აქვს იყო სათაო 1978 წლიდან.

დიზაინერები
მიმდინარე შემოქმედებითი დირექტორი Calvin Klein Collection ქალებს არის ბრაზილიის-Born ფრანცისკო კოსტა რომელიც უკვე მუშაობდა ბატონი Klein პირდაპირ წინაშე დამფუძნებლის გამგზავრების კომპანია.
Italo Zucchelli, ყოფილი Jil Sander და Romeo Gigli დიზაინერი იყო თანამშრომლობდა Calvin Klein ექვსი სეზონის ხნით ადრე უფროსი დიზაინერი Calvin Klein Collection menswear line გაზაფხულზე 2004.
Kevin Carrigan, Englishman, არის შემოქმედებითი დირექტორი CK Calvin Klein და Calvin Klein (თეთრი label) ბრენდების და მასთან დაკავშირებული ლიცენზირებული პროდუქციის. Carrigan უკვე ერთად Calvin Klein 1998 წლიდან.

მაღაზიები
* Calvin Klein Collection
გვიან 1990 კომპანია გახსნა ელეგანტური Calvin Klein Collection მაღაზიები პარიზში, სეული, და Taipei და ულტრა high-end CK Calvin Klein მაღაზიების ჰონკონგი, Milan და კუვეიტი. დღეისათვის არსებობს მხოლოდ ერთი Calvin Klein Collection შენახვის ექსპლუატაციას CKI. იგი მდებარეობს ნიუ იორკში. Out of ორ Calvin Klein Collection მაღაზიებში რომ არსებობდა აშშ, დალასი მდებარეობა Highland Park სოფელი, რომელიც იყო ღია 20 წელია დაიხურა შუა რიცხვებში 2005. ერთადერთი საერთაშორისო ადგილმდებარეობა, პარიზში, დაიხურა მიერ PVH 2006 წლის მარტში. The New York შენახვის, რომელიც ემსახურება როგორც კომპანიის ფლაგმანი მაღაზია დან 654 Madison გამზ., ღია რჩება კიდევ დღეს. პარტნიორები შენარჩუნება Calvin Klein Collection მაღაზიები მილანში, პეკინში და დუბაიში.

* Calvin Klein (white label)
სპეციალობა საცალო Calvin Klein მაღაზიები, შექმნილია ნიუ არქიტექტურა ფირმა Lynch / Eisinger / დიზაინი არ გაიხსნა Lenox Square ატლანტაში, ბევერლი ცენტრი ლოს ანჯელესში; ახლა დაიხურა, Cherry Creek Mall in Denver; ახლა დაიხურა, Natick კოლექცია Natick , MA; დახურვის წლის 25 ივლისი, 2010, Mall at Partridge Creek in Michigan; ახლა დაიხურა, Aventura Mall დიუმი Aventura, Florida, სამხრეთ სანაპირო Plaza კოსტა Mesa კალიფორნიაში. დამატებით რვა მაღაზიები აგრეთვე დიზაინით Lynch / Eisinger / დიზაინი იქმნება გახსნა 2008 წელს. არსებობს ასევე რამდენიმე Calvin Klein განყოფილება მაღაზიები, ძირითადად ფარგლებში მდებარე ქარხანაში წერტილების ცენტრები ამერიკის შეერთებულ შტატებში, რომ გაყიდოს თეთრი წარწერა სპორტული და ზოგჯერ CK ხაზები შეღავათიან ფასებში, მაგრამ არ გაატარებს კოლექცია ხაზები. უკვე ცნობილია, რომ Calvin Klein დაიხურება ყველა White Label ადგილებში ფარგლებში მომავალ წელს.

* Calvin Klein Jeans
Warnaco ჯგუფი ინარჩუნებს Calvin Klein Jeans და შესაბამისი წერტილების მაღაზიების აშშ და სხვაგან, ტარება denim და შემთხვევით კოლექციები. საერთაშორისო Calvin Klein Jeans მაღაზიები არსებობს მთელი მსოფლიოს მასშტაბით. ბევრ სხვა ქვეყნებში დიდ ბრიტანეთში, გერმანიაში, საბერძნეთში, ბრაზილია, მექსიკა, ხორვატია, ეგვიპტე, ჩილე, არგენტინა, ინდოეთი, ავსტრალია და ახალი ზელანდია.

* Calvin Klein Underwear
შორის სხვადასხვა webshops, ხელმოწერა Calvin Klein Underwear boutiques გვხვდება Buenos Aires, მექსიკა, ედინბურგი, გლაზგო, მელბურნი, ჰონკონგი, ლონდონი, მანჩესტერი, New York City, შანხაის, სინგაპურში, მაინის ფრანკფურტი და ტორონტოში. Calvin Klein Underwear ასევე გახსნის მაღაზიას St Davids სავაჭრო ცენტრი, კარდიფში წინ საშობაო 2010

* დეპარტამენტის მაღაზიები
მთავარი სამმართველოს მაღაზიების აშშ, მათ შორის, Macy's, Lord & Taylor და Nordstrom, ისევე როგორც ბევრი პატარა დამოუკიდებელ მაღაზიები შეასრულოს CK, თეთრი წარწერა ან / და ჯინსების კოლექცია. ზოგიერთი high-end დეპარტამენტის მაღაზიებში, როგორიცაა Bergdorf გუდმანი, Saks Fifth Avenue და Neiman Marcus, აგრეთვე განახორციელოს Calvin Klein Collection. აღსანიშნავია საცალო ბრიტანეთში გთავაზობთ Calvin Klein მოიცავს მაღაზიებში როგორიცაა John Lewis, Debenhams და KJ ბეკეტი. ავსტრალია დომინანტური საცალო არის Myer. Calvin Klein კოლექციები აგრეთვე ი ამჟამად განსაკუთრებული ინტერნეტ აქცენტი გაყიდვა Calvin Klein underwear და სუნამოს.

* ევროპისა და აზიის
ევროპაში, Calvin Klein არის ძირითადად ცნობილია თავისი underwear, აქსესუარები და ალბათ კოლექცია ბიზნეს, ვიდრე საშუალო priced სპორტული ხაზები, რომლებიც ხელმისაწვდომია აირჩიეთ high-end საცალო მაღაზიებს. აზიაში, არსებობს ასევე ხელმოწერის CK მაღაზიებში რომ მხოლოდ შეასრულოს CK სპორტული უფასო.

სუნამოების
Calvin Klein ცნობილია ლეიბლის მიერ სხვადასხვა ხაზების პარფიუმერულ და colognes. მათი პარფიუმერულ და შესაბამისი სუნამოს ხაზი გამოიყენება შენარჩუნდება მიერ Calvin Klein კოსმეტიკა კომპანია (CKCC), Unilever კომპანია, ბოლო დრომდე, როცა 2005 წლის მაისში კოსმეტიკური გიგანტის Coty, Inc of New York შეიძინა up სუნამოს სალიცენზიო შეთანხმება from Unilever. [წლის დაწყებას]

Calvin Klein Eternity მამაკაცის
Calvin Klein Euphoria მამაკაცის


Calvin (კაცები) [1981]
Obsession (მამაკაცებსაც და ქალებსაც) [კაცი 1986 ქალი 1985]
მარადისობა (მამაკაცებსაც და ქალებსაც) [კაცი 1989 ქალი 1988)
Escape (მამაკაცებსაც და ქალებსაც) [კაცი 1993 ქალი 1991]
CK ერთი (unisex) [1994, "Red Hot" შეზღუდულ გამოშვებაში 2000, 'Graffiti "ხელოვნების შეზღუდულ გამოშვებაში 2003]
CK იყოს (unisex) [1996]
ეწინააღმდეგება (ქალთა და მამაკაცთა) [ქალი 1997 კაცი 1998]
სიმართლე (მამაკაცებსაც და ქალებსაც) [კაცი 2002 ქალი 2000]
მარადისობა ვარდების blush (ქალები) 2002 შეზღუდულ გამოშვებაში
Crave (კაცები) [2003]
მარადისობა Purple Orchid (ქალები) [2003] შეზღუდულ გამოშვებაში
Eternity Moment (ქალები) [2004]
CK ერთი საზაფხულო [2004 ყვითელი და მწვანე] [2005 ყვითელი და ნარინჯისფერი] [2006 ლურჯ და მწვანე] [2007 წითელი და მწვანე] [2008 ნათელი blue] [2009 ლურჯი და ყვითელი] [2010 ნარინჯისფერი და ყვითელი] შეზღუდული გამოცემა
Obsession Night (მამაკაცებსაც და ქალებსაც) [2005]
ეიფორია (ქალები) [2005] (კაცები) [2006]
CK ერთი Electric (unisex) [2006] შეზღუდულ გამოშვებაში
CK ერთი სცენა (unisex) [2006] შეზღუდულ გამოშვებაში
Eternity Summer (მამაკაცებსაც და ქალებსაც) [2006] [2007] [2008] [2009] [2010] შეზღუდულ გამოშვებაში
Calvin Klein Man [2007]
CK IN2U (მამაკაცებსაც და ქალებსაც) [2007]
ეიფორია აყვავების უმაღლეს წერტილს (ქალები) [2007]
ეიფორია Intense (კაცები) [2008]
CK უფასო (კაცები) [2009]
სილამაზის (ქალები) [2010]

რეკლამა
დასაწყისში რეკლამები იყო გადაღებული ბრიუს ვებერისა და Richard Avedon. Avedon, გადაიღო და მიმართული Calvin Klein Jeans კამპანია, რომ ნაჩვენები იყო თხუთმეტი წლის ბრუკ ფარები. ზოგიერთი იმ სატელევიზიო რეკლამა აკრძალული იყო, მათ შორის, სამარცხვინო სარეკლამო სადაც ბრუკ სთხოვს "გსურთ თუ რა მოდის, მე და ჩემი Calvins? არაფერია!" Calvin Klein-ის სარეკლამო კამპანია ხშირად წინააღმდეგობრივი, თუმცა ადასტურებს, ეს ძალიან წარმატებული, რათა წერტილი მიღების ბლიც კარიერა. ერთი მისი მამრობითი underwear მოდელები, მარკ Wahlberg, წავიდა ხალხისთვის ცნობილი როგორც ჰიპ ჰოპი ვარსკვლავი 'Marky Mark', დაწყების თავად შევიდა პერსონაჟები სცენა გახდეს მიმდინარე "სიას" მსახიობი. სხვა პერსონაჟები ვარსკვლავი გამო მისი პატივსაცემი პროფესიულ კარიერაში Calvin Klein რეკლამის არის ანტონიო Sabato უმც. დასაწყისში '90s, Calvin Klein ასევე პასუხისმგებელია დაწყების საერთაშორისო კარიერა სუპერმოდელია კეიტ მოსი და სთავაზობს თავის მეორე შესაძლებლობა აღორძინების მისი კარიერა 2002 წელს შემდეგ კოკაინის ბრალდებები. სხვა spokesmodels იყო Natalia Vodianova, სკოტ მეფე და Toni Garrn, რომლის კარიერა დაიწყო მიერ Calvin Klein, ძალიან. აქტუალური Spokesmodels საქართველოს ბრენდის არიან დავით Agbodji და Monika Jagaciak და მსახიობი ევა მენდესის არის spokesmodel for denim უფასო. სხვა მოდელები, რომლებიც მოდელირებული for Calvin Klein მოიცავს ჯერი ჰოლი, პატი ჰანსენი, Andie მაკდაუელის, ტომ Hintnaus, Lisa Taylor, Doutzen Kroes, კოკო როჩა, Mini Anden, Alessandra Ambrosio, გარეტი Neff, ენდრიუ Stetson და Lara Stone.They ასევე ბევრი მოზარდი წარმოადგენენ მათ, როგორც Jayli Alejandra როდრიგესი, Kenia Ferro, პენელოპე Layevska, ლაურა Cristina კალდერონის და Isabela Parini.

მათ ასევე თამაში განვითარებადი ტექნოლოგიები. როცა სარეკლამო cKone სუნამოს 1999 წელს, ისინი დასაქმდნენ ძალიან უჩვეულო და groundbreaking კამპანია ნაჩვენებია e-mail მისამართის ბეჭდვითი რეკლამა, რომელიც ორიენტირებულია მოზარდის. როდესაც ამ თინეიჯერთა ფოსტით ეს მისამართები, ისინი განთავსდება დაგზავნის რომ გაუგზავნა მათ ფოსტის ერთად ბუნდოვანი დეტალები მოდელები სიკვდილს, რომელზეც ყალბი დეტალები ნიშნავდა, რათა უფრო relatable. ამ წერილების მოვიდა არაპროგნოზირებადი ინტერვალით, და იყვნენ უნდა მისცეს მკითხველს განცდა, რომ მათ ზოგიერთი დაკავშირებით ეს სიმბოლოები. მიუხედავად იმისა, რომ დაგზავნის სიები შეწყვიტა 2002 წელს, კამპანია შთააგონა მსგავსი მარკეტინგული ტაქტიკის მოხერხებულად და სხვა საცალო პროდუქტი.

Calvin Klein არ არის მორცხვი შესახებ დააჭერთ კონვერტში, როდესაც საქმე რეკლამა. 1980 წელს, იგი გამორჩეულ 15 წლის ბრუკ ფარად purring "არაფერი მოდის, მე და ჩემი Calvins." მან დამონტაჟებული გიგანტი ბილბორდებმა Times Square რომელშიც chiselled მამრობითი მოდელების ტარება მხოლოდ ხისტი თეთრი ბრიფინგი გამართა. იგი გამოიყენება ბავშვის მსგავსი Kate Moss to embody არსი მისი Obsession სუნამოს და ყველაზე ცოტა ხნის წინ, უკვე at წინა ხაზზე მოდის ის grunge ტენდენცია გამოყენებით stringy-haired, unwashed ახალგაზრდებს ქორი მისი cKbe და cKone სუნამოების. Klein ყოველთვის at წინა ხაზზე ახალგაზრდული ტენდენცია სარეკლამო, მაგრამ 1995 კამპანიის Calvin Klein Jeans, მისი გამოსახულება pubescent მოდელების პროვოკაციული უქმნის გამოიწვია ძირითადი დაპირისპირება და კამათი როცა გადაკვეთა ხაზი შორის მოდის და პორნოგრაფიას.

სარეკლამო კამპანია - რომელიც გამოიყენება გამოსახულებები მოდელები, რომლებიც გავრცელებული ინფორმაციით, როგორც ახალგაზრდა, როგორც 15 - ეს ნიშნავდა, რომ mimic "სურათზე მითითებული" პორნოგრაფიის of '60s. ჟურნალში რეკლამას, ახალგაზრდა მოდელები დაუსვა suggestively დიუმი sleazy საგარეუბნო "არქივი", სრული და იაფი panelled კედლები, საღებავი splattered ასვლა, და შინდისფერი shag carpeting. სატელევიზიო რგოლების დაუტოვებიათ ცოტა ეჭვი, რომ გამოსახულებები განკუთვნილია იმიტაცია პორნოგრაფიას. ერთ ამ რეკლამას, კამერა ორიენტირებული სახე ახალგაზრდა კაცი, როგორც off კამერა მამრობითი ხმა cajoled მას შევიდა გაფატვრვის off მის პერანგი, რომ "თქვენ მიიღო რეალური nice look. რამდენი წლის ხარ? ხართ ძლიერი?
ფიქრობთ, რომ შეიძლება დააკოპიროთ რომ პერანგი გამორთვა თქვენ? ეს არის ნამდვილი ლამაზი სხეული. თქვენ შემუშავება? მე გეტყვით. "კიდევ ერთ ახალგაზრდა გოგონა არის განუცხადა, რომ იგი არის საკმაოდ და არ უნდა იყოს ნერვული, რადგან მას იწყებს unbutton მისი ტანსაცმელი.

Klein ამტკიცებდა, რომ საარჩევნო კამპანია არ იყო პორნოგრაფიული - რომ რეკლამები იყო გამიზნული "გამოხატავს იმ აზრს, რომ glamor არის შიდა quality რომ გვხვდება ჩვეულებრივი ადამიანები ყველაზე ჩვეულებრივი პარამეტრი; ეს არ არის რაღაც განსაკუთრებული, რომ ფილმის ვარსკვლავები და მოდელები ". სამომხმარებლო და ბავშვთა კეთილდღეობის ადვოკატებს არ დაეთანხმა, იპოვო ads შემაშფოთებელი და exploitative. ამერიკული ოჯახის ასოციაცია დაიწყო მასიური წერილი კამპანია საცალო, მუქარა ბოიკოტისკენ მათი მაღაზიების თუ ისინი განხორციელდა Klein-ის ჯინსები და ჩვიდმეტი და სხვა ძირითადი ჟურნალები უარი განაცხადა აწარმოოს კამპანია. საბოლოოდ აშშ იუსტიციის დეპარტამენტის დაიწყო გამოძიება თუ არა Klein დაარღვია ბავშვთა პორნოგრაფიის კანონები. (ამერიკის შეერთებულ შტატებში, ხუთი კრიტერიუმები გამოიყენება განსაზღვრის პორნოგრაფიული სურათები: ფოკუსირება გენიტალური ფართობი, რომელიც გვიჩვენებს არაბუნებრივი უქმნის, ამსახველი ბავშვების სექსი ობიექტი, გულისხმობს, რომ ბავშვები მზად სექსი და დამაფიქრებელი პარამეტრები). ქვეშ მზარდი ზეწოლა და დაკვირვებას, Klein გაიხსენა ads, მაგრამ არა ადრე გამომდინარე კამათი და საჯაროობა იყო ქცეული მისი ჯინსის შევიდა "უნდა, არ" პუნქტის სეზონში. როგორც მარკეტინგის დირექტორმა აღნიშნა, ამ დაპირისპირებას ჰქონდა Klein-ის "coolness ფაქტორი დან 10 60," და თუ უწყვეტი გაყიდვები ნებისმიერი მინიშნება, მისი "ცუდი ბიჭი" რეპუტაცია მხოლოდ გააძლიერა თავისი პროდუქციის თვალში ახალგაზრდა მომხმარებლებისათვის.

Klein არ არის მარტო მის გამოყენებას წინააღმდეგობრივი სურათები რეკლამა. ყოველივე ამის შემდეგ, მთელი წერტილი სარეკლამო ყოველთვის ყურადღების მიპყრობა, და მოდის რეკლამის Notorious მისი exploitative გამოყენების ახალგაზრდა მამაკაცები და ქალები. მაგრამ ერთი senses რომ ახალი კონსერვატიზმი შორის მომხმარებლების, რომლებიც ყელში X-რეიტინგული სურათები hawking ყველაფერს ლუდი to ვიდეო თამაშები. გაგრძელებას დააყენებს კონვერტში, დიზაინერების, როგორიცაა Klein შეიძლება აღმოაჩინოთ, რომ მათ ასფალტზე დააგდო მოთმინება, საკუთარი კლიენტების შორს.

შესაძლებელია backlash ამ კამპანიის მოხდა 1999 წელს, როდესაც Klein დაიწყო სარეკლამო კამპანია მისი ბავშვთა underwear უფასო. კამპანიის ჩართული სამი სხვადასხვა ფოტოები, ორი ამსახველი ორი პატარა ბიჭი დაკვრა, დივანი და მიტკეცილი მხოლოდ CK underpants და მესამე ამსახველი ორი პატარა გოგონა დაკვრა, დივანი და მიტკეცილი მხოლოდ CK undergarments. ამ ღილაკებს გამოჩნდა, როგორც სრული გვერდი ads in New York Post და ცნობილი ჟურნალების, და როგორც დიდი ბილბორდი მანჰეტენზე's Times Square.

გამო საჯარო furore, ეს განცხადებები იყო გარანტიებმა 24 საათის შემდეგ. Calvin Klein სპიკერმა განაცხადა, რომ ეს განცხადებები იყო განკუთვნილი "მიტაცება იგივე სითბო და spontaneity რომ თქვენ იპოვით ოჯახის Snapshot." საზოგადოების უთანხმოება, მრავალრიცხოვანი ექსპერტების იმ მოტივით, რომ ეს განცხადებები იყო პორნოგრაფიული რადგან გამორჩეულ High Definition, sexualized images ახალგაზრდა შვილი. ხშირ შემთხვევაში, ვინც იყო წინააღმდეგ განცხადებები მოჰყავს Klein წინა გამოცდილება როგორც საკმარისი მტკიცებულება, რომ ეს სურათი არ exploitative.
კატეგორია: ახალი ამბები | ნანახია: 1895 | დაამატა: nikushka | რეიტინგი: 0.0/0
სულ კომენტარები: 1
chaluka
 2010-12-23
+1  
  good good
უპასუხე      ციტატა

კომენტარის დამატება შეუძლიათ მხოლოდ დარეგისტრირებულ მომხმარებლებს
[ რეგისტრაცია | შესვლა ]

ონლაინ რადიო

თუ ვიდეოს უყურებთ და ხელს გიშლით ამ რადიოს ხმა,შეგიძლიათ გამოყენოთ დაპაუზების რეჟიმი.

ძებნა

შესვლის ფორმა

მინი-ჩეთი

200

ჩვენი გამოკითხვა

მოგწონს საიტი?
სულ უპასუხა: 105

სტატისტიკა

რეკლამის ადგილი

რეკლამის ადგილი

რეკლამის ადგილი